Dla Twojej wygody oferujemy następujące formy dostawy:

Metody dostawyCzas dostawyCena

przesyłka kurierska (DPD)

 2-5 dni roboczych14 PLN

przesyłka kurierska za pobraniem (DPD)

 2-5 dni roboczych19 PLN

paczkomat (InPost)

 2-5 dni roboczych8,99 PLN
Darmowa dostawa

Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 300 zł

2-5 dni roboczych

0.00 PLN

Sprawdź opakowanie przy kurierze i jeśli zauważysz jego uszkodzenie – zgłoś je kurierowi i poinformuj nas.

Co zrobić jeśli dostawa się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z nami pod nr tel. (+48) 660 126 601
lub korzystając z formularza kontaktowego

Zwroty

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji:

  • pisemnie na adres:
    TRADE CARE,
    ul. Turystyczna 64,
    95-100 Zgierz
  • lub wysyłając do nas e-mail na adres: reklamacje@sleepymoon.pl

Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możesz skorzystać ze WZORU FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, jednak nie jest to obowiązkowe. Ważne, żebyś podał nam swoje dane, informacje o tym, który z zakupionych produktów chcesz zwrócić oraz numer zamówienia, którego zwrot dotyczy.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, że w ciągu 14 dni od doręczenia Ci przesyłki wyślesz nam informację dotyczącą chęci dokonania zwrotu. Po 14 dniach prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Pamiętaj! Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli wartość Twoich zakupów nie przekroczyła 300 zł lub robiłeś je nie będąc zarejestrowanym klientem, będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Możesz odesłać produkt samodzielnie lub skorzystać z naszej pomocy. Jeśli sobie życzysz, odbierzemy od Ciebie zwracany produkt, wówczas od kwoty zwrotu za odbiór odliczymy 14 zł.

Zrób to niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Jeśli chcesz skorzystać z opcji odbioru zwracanego produktu przez nas, poinformuj nas o tym.

Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczyła 300 zł i robiłeś je będąc zarejestrowanym klientem, możesz skorzystać z opcji darmowego zwrotu – odbierzemy od Ciebie zwracany produkt bez dodatkowych kosztów. Dokumenty przewozowe kurier będzie miał przy sobie, wystarczy, że przygotujesz paczkę do wysyłki.

 

Reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres:
    TRADE CARE,
    ul. Turystyczna 64,
    95-100 Zgierz
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@sleepymoon.pl;

Podaj w opisie reklamacji:

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

W związku z reklamacją możesz skorzystać z jednego z rodzajów uprawnień:

  1. obniżenie ceny /zwrot pieniędzy
    Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy.
    Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
    Pamiętaj! Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  2. naprawa/wymiana
    Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
TRADE CARE,
ul. Turystyczna 64,
95-100 Zgierz

Koszty związane z dostarczeniem wadliwego towaru ponosimy my.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

INNE REKLAMACJE

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamacje związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.

W opisie reklamacji podaj:

  • informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
  • Twoje oczekiwania
  • dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.